Sahabat Tanpa Suara

Berapa Lama Lagi Daa...

Sunday, January 8, 2012


Eiii brape lame lagi aku nak tunggu daa... Jangan aku sampai jadi macam tengkorak kat atas tu sudahlah... Masuk ni dah hampir 3 minggu aku tunggu... Tergendala hasrat aku nak buat 'come back' di awal tahun 2012 ni... Hu hu hu...

Terlalu banyak benda yang aku nak sharekan... Maklumlah kali terakhir aku 'on air' adalah kira-kira 3 bulan yang lepas. Itu pun aku post gambar aku masa muda jer. Cer tengok gambar ni: aku masa muda>>... Post aku yang kedua terakhir pun ada gambar ajer, tengok sini>>... Masa tu memang aku berhasrat nak 'berehat' seketika, bukan nak berhenti terus... diulang, BEREHAT... Bukan BERHENTI... Tujuan aku BEREHAT pun sebenarnya adalah untuk menumpukan pada sesuatu yang sangat penting yang berlaku dalam hidup aku... Nantilah bila aku start aktif balik boleh aku post berkenaan cerita tersebut...

Ok, since aku berhenti menulis seketika banyak yang telah berlaku... Well, aku sekarang dah berpindah ke rumah baru... rumah sendiri tau, wau teruja sangat dapat duduk rumah sendiri... Anak sulung aku, Shahmin dah mula bersekolah... Yang itu, Mama dia paling teruja... Apa lagi yang aku nak cerita...? Hem kesihatan aku agak merosot kebelakangan ini... Sejak jadi cikgu ni makin kurang aku berpeluh... Perlu lakukan sesuatu... Apa lagi...? Haa Nuffnang aku dah bertambahla, walaupun pergerakannya slow macam siput khinzir jer tapi yang pastinya ia menokok... Lagi...? SBPA, Adam Adli, 901, Maharaja Lawak Mega, Ombak Rindu bla bla...

Dalam pada itu, aku ada juga menjenguk rakan-rakan blogger... Ada yang aku tengok dah mula kureng... Tapi kebanyakkanya masih aktif, follower pun dah bertambah ramai, cerita pun makin mantop...! Itu yang buat aku bertambah teruja nak kembali ni...!

Tapi apa-apa hal pun aku kena tunggu yang INI jugak... Apa lagi kalau bukan pakcik STREAMYX...! Beberapa hari lepas aku call ke service centre (100) katanya nama aku masih belum ada dalam sistem... Aduyai kena pulak aku double check dengan kedai TM point... Argghh tortokan botul...! Harap-harap minggu depan bolehlah setel semua... Dan bolehlah aku kembali... Kembali meneruskan kisah-kisah aku yang poyo... So i guess i'll be seing u all... Soon... Till then, peace yo...

5 comments:

atuk January 8, 2012 at 4:28 PM  

Assalamualaikum Sham

moga dipermudahkan....

ewanthology January 10, 2012 at 8:58 PM  

banyak benda mahu kongsi nampaknya bro... saya tunggu entry terbaru ya

Sarah Syazwani January 11, 2012 at 11:38 AM  

patutla lama x nampak..menyepi..papepun welcome back

Abu Aiman January 13, 2012 at 5:23 PM  

selamat tahun baru. sama la kita, lama 'bercuti'...

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP