Sahabat Tanpa Suara

Upin Ipin, Akademik Al-Quran, Imam Muda = Agenda Yahudi...

Monday, December 13, 2010


Salam semua...

Baca je tajuk entry ni mesti ada yang gempak kan. Memang saja aku nak bagi korang gempak sikit. Tapi ini bukan statement aku ok, aku terbaca satu blog ni: marhaenkacak.blogspot.com. Ini aku amik sikit petikan dari apa yang aku baca:

JANGAN 'SUPPORT' RANCANGAN KEAGAMAAN ASTRO DAN MEDIA PRIMA!!! (AKADEMI AL-QURAN DAN IMAM MUDA)

**SEBELUM TU SAYA MOHON MAAF JIKA PERNYATAAN DI BAWAH TERKENA BATANG HIDUNG DAN ANAK TEKAK PEMINAT SIRI-SIRI BERIKUT. DIHARAP JANGAN CEPAT MELATAH..ISU INI BELUM DIKETENGAHKAN LAGI TAPI INSYALLAH SEMUA INI ADALAH QADA DAN QADAR YANG DITENTUKAN OLEH ALLAH DAN BUKAN KEBETULAN ATAU TAK DISENGAJAKAN...***

***SAYA DAPAT PUN SECARA TAK SENGAJA DARI WEB TEORI KONSPIRASI MANIPULASI INOVASI YAHUDI***
WAHAI PIHAK-PIHAK BERWAJIB DI ASTRO DAN MEDIA PRIMA.... KAMI UMAT ISLAM MEMOHON SUPAYA.... (jika terdapat sequel untuk rancangan ini)

Tukarlah nama rancangan IMAM MUDA kepada IMAM REMAJA, IMAM 1MALAYSIA ATAU SEBAGAINYA kerana, 'MUDA' dalam Bahasa Leshoto Barat Daya bermaksud "AKU SAYANG ISRAEL"

Tukarlah nama rancangan AKADEMI AL-QURAN kepada PONDOK AL-QURAN, PENTAS AL-QURAN ATAU SEBAGAINYA kerana, 'AKADEMI' dalam Bahasa Bolivia Zaman Neolitik bermaksud "RASUL ALLAH PENIPU"

Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "A" pada logo Akademi Al-Quran dan "I" pada logo IMAM MUDA."A" bermaksud "AMERIKA GAGAH PERKASA MACAM OPTIMUS PRIME" dan "I" bermaksud "ISRAEL AKAN TAWAN DUNIA DAN ALAM BARZAKH"!!!!! MasyaAllah
Terbuktilah bahawa rancangan Akademi Al-Quran & Imam Muda juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi dalam melemahkan akidah umat Islam. Mereka bijak menggunakan jarum dakyah mereka dalam rancangan keagamaan islam itu sendiri!!!! Walaupun 2 rancangan tersebut berlatar belakangkan cara hidup Islam, Agen2 Yahudi begitu bijak sekali menyelitkan unsur2 'mind-control' melalui minda 'sub-concious' untuk menyesatkan umat Muhammad di Malaysia!! Naudzubillah........


Nak baca lebih lanjut? Ha korang klik kat sini>> OPPPSSS NANTI DULU!!! Sebelum korang klik baca arahan aku ini dulu:

SILA BACA SEHINGGA HABIS!

Jangan baca sekerat-sekerat terus nak emo. Cool down dan baca dengan penuh rasa rasional, bukan emosional ok. Lepas baca tu korang buatlah penilaian korang sendiri. Aku ada bagi komen kat akhir entry tersebut. Pesanan aku pada semua, dalam dunia akhir zaman sekarang kita sememangnya berada dalam peperangan. Peperangan terbesar yang kita tidak sedari adalah perang fitnah. Apa yang boleh menyelamatkan kita dari peperangan tersebut? 2 perkara yang ditinggalkan oleh Nabi kita. Perlu ke aku sebutkan? Semua tahu...

P/s: Bukan nak tunjuk pandai cuma teringin nak jadi orang pandai...

2 comments:

Mag December 15, 2010 at 11:37 AM  

isu nie, saya x boleh nk komen dan bercakap panjang sbb saya x kaji..

erm.. anyway.. blog anda menarik dan follow anda..

Unknown December 16, 2010 at 12:41 PM  

hehe..dah baca..macam2..sume nak kaitkan dgn illuminati, freemason..pelik2 jek..pemikiran terlampau kreatif..=p

Jejaka Terhangat: Tips Komputer: Cara-cara Mengatasi Komputer Yang Lembab + Cepat Panas

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP