Sahabat Tanpa Suara

Officialy End…

Monday, December 20, 2010


Tarikh 20/12/2010 jam 4:00 petang tadi secara rasminya tamatlah peperiksaan SPM bagi tahun 2010. Maka secara rasminya juga tamatlah tanggungjawab aku sebagai Pengawas Peperiksaan. Yabedabedu... Hee aku pulak yang terlebih suka. Sukalah sekarang barulah secara officialnya aku bercuti. Tapi seminggu jelah. Minggu depan dah start meting pengurusan. 3 hari direct tu bang. Kena jaga koperasi lagi tu...

Apa-apa pun hari ini merupakan hari gembira bagi calon-calon SPM 2010. Maka secara official jugalah korang dah 'graduate' sekolah menengah. Aku sempat juga jumpa budak-budak aku yang ambil paper hari ini, Alhamdulillah juga, lega sangat aku bila tengok soalan yang keluar. 80% seperti yang aku targetkan. Dari respon diorang semua puas hati dengan jawapan masing-masing. Tapi tak tahu lah budak-budak ni, depan kita punya poyo punya confident, skali keluar result nanti... Hai harap-harap the best lah...

Satu lagi yang buat aku terharu adalah atas dasar keprihatinan Presiden Amerika yang secara peribadi mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua calon-calon di Malaysia kerana telah berjaya menamatkan peperiksaan SPM pada tahun ini. Steadylah Obama. Thank you for your concern... Bukan senang nak dapat tahniah dari Ketua Polis Dunia woo... Keh keh keh...

6 comments:

Unknown December 20, 2010 at 8:10 PM  

lawaklah gambar tuh..nmpk sgt edit..real ke?no komen..hehe,,jd pgawas exam ke?ada budak kantoi meniru x?huhu

Unknown December 20, 2010 at 8:20 PM  

haha...mmg lawak la gambo tuh....ye ye je Obama...muahaha...
anyway insyallah result student2 cikgu mantap2 belaka..:)

Sham December 20, 2010 at 8:20 PM  

Ei itu gambar real la...di emel dr white house pukul 4:05 petang tadi...har har...
kantoi meniru takde, kantoi merokok dalam tandas ada.dapat ubatla dari aku...

mak encik | SZ December 20, 2010 at 8:37 PM  

ketua polis doniaaa ye...
cayalah! ;p

Jo Qusary December 20, 2010 at 9:05 PM  

Jadi invigilator (pengawas peperiksaan) memang bosan dan memenatkan, tapi bila tgk student dpt jawab periksa hasil drpd didikan kita selama berbulan2 tu rasa mcm gembira je... kat kampus saya pun sama juga:D

Wah, bestnya Obama...

IMANSHAH December 20, 2010 at 11:14 PM  

haha

turn aku dah 2 tahun sudah...

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP