Sahabat Tanpa Suara

Raya 2010

Tuesday, September 14, 2010

Pejam celik pejam celik dah masuk hari ke-5 kita menyambut Syawal tahun ini. Hari ini baru aku ada sedikit masa untuk online. Alhamdulillah setakat ini semuanya yang dirancang berjalan dengan lancar. Seperti raya tahun-tahun lepas jugak, program raya tahun ini tak jauh berbeza. Menyambut raya bersama keluarga aku, keluarga mertua dan saudara-saudara terdekat sekitar kampung pada pagi raya. Selepas solat jumaat, kami sekeluarga bertolak ke kampung abah di sungkai Perak. Balik ke Bentong pada raya ke-3, raya ke-4 dan ke-5 untuk menziarahi saudara mara dan sahabat handai. Besok dah ada senarai rumah lain untuk diziarahi lagi. Hui syoknya raya...

Inilah 'Dunia Kecil' aku. Tahun ini post dalam rumah pulak. Space kecik jadi gambar pun berhimpit-himpit.


Me and my wife. Tahun ni tak dapat pakai pakaian sedondon. Puas cari tak jumpa jubah yang match.


Shahmin tak nak lepaskan lolipop dia.


Ini adik beradik aku dunia akhirat, Insyallah. Dari kiri- Long, Ateh, Ngah dan aku.


Shahmin dan Qaseh (anak adik aku) berdamai sempena hari yang mulia ini. Kalau tidak diorang ni kategori musuh abadi jugaklah.


Shahmin tengah mengira collection tahun ini.


Shahmin bersama Atuk dan Wan.


Salam Lebaran, semoga dimurahkan rezeki dan diberkatkan kehidupan. Insyallah jika dipanjangkan umur, berjumpa lagi kita di Syawal tahun hadapan.

0 comments:

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP