Sahabat Tanpa Suara

AdiWidget

Tuesday, September 28, 2010

Salam blogging...

Hari ini aku round-round the block nak usha-usha the blog...hua hua saje jalan-jalan tengok blog orang. Aku terjumpa satu lagi widget yang aku rasa cool. Dari blog adiwidget aku persembahkan:- http://adiwidget.blogspot.com/. Aku tengok-tengok berkenan pulak, tup aku terus pacakkan dalam blog aku ni. Kalau korang tengok kat sebelah bawah kiri blog ni sekarang ada gambor kartun serupa Cikgu Seman tengah menyembur-nyembur air liur dia berkata-kata: Awas bla...bla... ha itu aku ambik dari adiwidget la tu.

So kat sini aku saje nak promote korang supaya jenguk-jenguk blog adiwidget ni. Caranya senang aje. Klik je kat tulisan aku yang dah ada link adiwidget ni. Atau pun klik aje kat gambor cikgu seman tu. Then pilih je gambor-gambor yang korang berkenan. Respek gak aku kat mamat adiwidget ni. Yela bagi aku bukan senang gak nak wat benda-benda widget ni. Tapi dia punya blog penuh da dengan gambor-gambor kartun siap dengan dialog-dialog yang spontan lagi.

Korang mesti ingat aku ada kena-mengena dengan mamat adiwidget ni sebab promote blog dia. Tak, aku tak kenal pun adiwidget ni. Saje tolong promote. Lagi pun aku rasa ianya cool dan boleh dibuat sebagai penarik blog kita sendiri. Pada si adiwidget: teruskan kerja bagus ko ni. Kalu dah maju tolong promote blog aku plak. hua hua...

3 comments:

Sham October 1, 2010 at 11:38 PM  

cuba jangan tak cuba...hehe..

Sham October 2, 2010 at 9:31 PM  

tetiba aku rasa nak tukar cikgu seman dengan pakcik din plak...hua hua...

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP