Sahabat Tanpa Suara

PTK datang lagi...

Wednesday, June 9, 2010

Yeaah tu dia...yang ditunggu2 sudah mari.(ada ke yang menunggu PTK?):P bsok menjawabla kita dalam dewan. aku masuk kali dah 4 kali menjawab. taraf nak bosan pun adala. mujur jawab 1 ketas je lagi...
kali ini aku jawab ketas umum je.(skang dipanggil sebagai ketas Generik).untuk ketas 2 aku dah lepas 4. hua hua terer gak aku kan . kali ke2 jawab dah dapat 4...
ini ada 1 link aku nak syer ngan korang semua yang TERbaca blog ni.http://www.teachersrock.net/index.htm.cuba masuk bahagia tutorial & kuiz ada contoh2 soalan yang boleh dijawab. ni kira latihan ala2 last minit la...
ok pe2hal pun aku nak ucapkan SALAMAT dan VERY2 good luck untuk semua yang bakal menjawab besok. jawabla dengan penuh semangat dan keyakinan. bukan sikit2 naik tu ooi...

1 comments:

HANI October 18, 2010 at 11:00 PM  

akhirnya sy tak g peksa ptk...wp ia buat kali terakhir...

Post a Comment

Ha sekarang korang boley komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com

!

!

  © Blogger template On The Road for shamdisini.blogspot.com 2010

Back to TOP